Beste deelnemers, donateurs en andere betrokkenen. Wij hebben ons altijd met veel passie en plezier ingezet voor Steungezin. Helaas is de website sinds januari 2023 niet langer actief en moeten wij nu concluderen dat Steungezin definitief is gestopt. Wij vinden dit ontzettend jammer en hadden jullie graag anders bericht. Voor vragen over garantie op een door ons besteld product zijn wij uitsluitend per e-mail nog bereikbaar via breda@steungezin.nl. De vrijwilligers van Steungezin.

Oprichting Steungezin.nl

Op vrijdag de 13e september 2013 zijn wij, het bestuur van Stichting Steungezin.nl, bij Notaris Claassen te Breda officieel opgericht. Ons KVK-nummer is: 58765255 en het RSIN/Fiscaal nummer is 853171737. Ons bestuur bestaat uit; voorzitter mevr. M.W. du Pont, secretaris dhr. E. Hoek en penningmeester dhr. A.A. Hoeven RA.

ANBI

Wij hebben een ANBI-status gekregen van de belastingdienst. Dit betekent dat als je hier geld doneert aan één van onze steungezinnen, of aan algemene kosten voor onze stichting, jou dit belastingvoordeel kan opleveren! Op www.anbi.nl vind je informatie over hoe jij hierdoor belastingvoordeel krijgt.

Werken bij Steungezin.nl

Bij Steungezin.nl werken mensen uit de doelgroep die zich als vrijwilliger inzetten om het platform mogelijk te maken. We werken ook samen met de gemeente Breda om vrijwilligers te werven. De gemeente is de organisatie waar je terecht komt als je een uitkering krijgt en waar je een klant- en reïntegratiemanager krijgt toegewezen. Heb jij ook een uitkering en ben je er aan toe om ook je bijdrage te leveren aan Steungezin.nl? Laat het ons weten via info@steungezin.nl. Naast het feit dat wij uitkeringsgerechtigden activeren, werken er bij ons ook mensen met een WW uitkering, maar ook mensen die een baan hebben en zich daarnaast voor ons platform inzetten. Ook krijgen wij veel hulp aangeboden van bedrijven die belangeloos hun expertise inzetten, dit proces verloopt vooral via Stichting Betrokken Ondernemers Breda, die elk jaar twee keer een beursvloer organiseren; de Meet&Match Breda. Voor meer info zie: www.breda.nl en www.betrokkenondernemersbreda.nl

Algemene Voorwaarden

Om deel te nemen aan ons platform ga je automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden, deze vind je hier.

De armoedegrens is gesteld op een inkomen van maximaal 110% van de bijstandsnorm. Voor het aanmaken van een profiel vragen we een actuele BredaPas te overleggen of een geldige Voedselbank-kaart.


Vragen, klachten, opmerking?

Heb je vragen, opmerking, klachten, tips of wil je meedoen, stuur dan een mail naar breda@steungezin.nl.

Bezoekadres voor spreekuur en telefoonnummer

Heb je hulp nodig bij het maken van een profiel? Maak dan een afspraak per e-mail: breda@steungezin.nl